wuch - ściąganie plików :)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 14 Mar 2001, 11:33:16 CET

On Wed, Mar 14, 2001 at 12:05:40AM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> OK. to kolejny kamyk do ogródka pt. "zrobmy to lepiej". Chyba bedzie to
> trzeba wreszcie zrobic/

Paweł, robimy to, o czym pisaliśmy w wątku pamięć w wuchu? Bo to by pewnie
rozwiązało ten problem.

> po uzyciu libcrul poinno zniknc.

Ty to robiesz czy ja?

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

main(){int a;while((a=getchar())!=-1)putchar(a^getchar());}

kibo plutonium spy strategic NORAD security Khaddafi AK-47
Ft. Meade spy munitions quiche strategic Ft. Meade BATF
Legion of Doom jihad Clinton Mossad Ortega