Wybieraczka pakietów?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 21 Maj 2001, 21:28:31 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> Obawiam się, że może być cieżko. Sprawa jest tej natury, że pewnie
> potrzebujesz tego w UI, a ui ma być na bootkietce... Znaczy jakbym nie
> musiał, nie rzeźbiłbym tego w shellu :) Ciężko jest, bo do parsowania
> Packages.gz tocfile.gz czy czegoś w tym guście prawdopodobnie będzie
> potrzebny rpmlib. Konsekwencje dla rozmiaru są dość jasne...
>
> W sumie można by coś w wuchu w tym kierunku napsuć... Ważne jest, żeby
> można było wybierać grupami i żeby pakiety alternatywne były jakoś
> sensowanie pokazywane ...

No fakt jak rpmlib to skucha, chyba żeby ładować kiedy jest już
source/dest, ale wolałbym nie.

Pomyślałem tak: w instalatorze będzie na początek wybór jedynie podstawowy
tzn base workstation itp
A potem można by w dwóch kierunkach:

1) Dla wybrednych będzie wuch, który już interaktywnie będzie można
wywołać po podmontowaniu dest.  Tylko byłoby miło jakby jeszcze umiał
zapisać listę na przyszłość

2) Wypruwamy z wucha wybieraczkę (wuch/pkgssel, pldi/pkgssel ?) i
odpalamy jedynie ją, po source, resztę instalujemy poldkiem lub aptem

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)