Wybieraczka pakietów?

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 22 Maj 2001, 11:47:30 CEST

On Mon, May 21, 2001 at 09:28:31PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> No fakt jak rpmlib to skucha, chyba żeby ładować kiedy jest już
> source/dest, ale wolałbym nie.
>
> Pomyślałem tak: w instalatorze będzie na początek wybór jedynie podstawowy
> tzn base workstation itp
> A potem można by w dwóch kierunkach:
>
> 1) Dla wybrednych będzie wuch, który już interaktywnie będzie można
> wywołać po podmontowaniu dest.  Tylko byłoby miło jakby jeszcze umiał
> zapisać listę na przyszłość
>
> 2) Wypruwamy z wucha wybieraczkę (wuch/pkgssel, pldi/pkgssel ?) i
> odpalamy jedynie ją, po source, resztę instalujemy poldkiem lub aptem

A pamiętasz li ty tę całą bajkę o nieinteraktywnej instalacji?
A instalacja pakietów zabiera najwięcej czasu...

Więc:
1) musi się dać wybrać pakiety *przed* instalacją
2) musi się to dać zrobić grupami, bo wybieranie pojedyńczych
   pakietów jest raczej męczące...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-