Wybieraczka pakietów?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Śro, 23 Maj 2001, 01:55:42 CEST

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> A pamiętasz li ty tę całą bajkę o nieinteraktywnej instalacji?

Jasne! ;) Ale nic nie stoi na przeszkodzie by 'on demand' było
interaktywnie.  Kluczowa nie jest sama nieinteraktywność zawsze i
wszędzie, tylko powtarzalność, czyli żeby po instalacji (również po
interaktywnej) pozostał installer.conf i installer.pkgs, które można
użyć powtórnie w batch mode.  Jakby wuch zapisywał listę to byłoby
ok...

> A instalacja pakietów zabiera najwięcej czasu...
>
> Więc:
> 1) musi się dać wybrać pakiety *przed* instalacją
> 2) musi się to dać zrobić grupami, bo wybieranie pojedyńczych
>    pakietów jest raczej męczące...

Zgadzam się, to jest sensowne, choć nieco trudniejsze ale
tak trzeba będzie zrobić
Trzeba też osobno wydzielić alternatywne pakiety
(nie jest ich tak dużo wcale)

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)