poldek|curl: zwis

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 13 Paź 2001, 14:32:18 CEST

Wywiesił mi się wczoraj. Instalowałem po loopbacku (vmware).
Wywiesił się na 14k pliku. Zapisał 12880 bajtów (pewnie jakiś
bufor sie nie doperłnił) i zwisł. Serwer twierdził, że wysłał
cały plik, co ciekawe, transfer w logu podał kosmiczny. Dla
innych plików (nawet mniejszych) transfer nie przekraczał
4m/s, dla tego pliku było 22m/s. Może to da jakiś hint. Pomogło
ubicie servera, wtedy spróbował znowu i już poszło.

Nie dałoby się zrobić jakiegoś workaroundu? alarm() czy coś
i żeby curl próbował od nowa?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-