poldek|curl: zwis

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 15 Paź 2001, 17:13:26 CEST

sobota 13/10/2001 14:32:18, Michal Moskal:
> Wywiesił mi się wczoraj. Instalowałem po loopbacku (vmware).
> Wywiesił się na 14k pliku. Zapisał 12880 bajtów (pewnie jakiś
> bufor sie nie doperłnił) i zwisł. Serwer twierdził, że wysłał
> cały plik, co ciekawe, transfer w logu podał kosmiczny. Dla
> innych plików (nawet mniejszych) transfer nie przekraczał
> 4m/s, dla tego pliku było 22m/s. Może to da jakiś hint. Pomogło
> ubicie servera, wtedy spróbował znowu i już poszło.

Uff, lekko wysiadam przy curlu, ta funkcja na 1000 linijek
(w której pewnie jest ten bug) mnie rozkłada. Może puść to na
curl-list, albo sam spróbuj to namierzyć...

> Nie dałoby się zrobić jakiegoś workaroundu? alarm() czy coś
> i żeby curl próbował od nowa?

Niedawno ustawiłem curlowi 2m timeoutu, więc powinien po tym
czasie się poddać i zostać wznowiony, nie było tak
w powyższym przypadku?