misiek: installer/poldek main.c

Pon, 22 Paź 2001, 19:46:36 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> To {install,upgrade}-dist było swego czasu w apcie i IMHO
> te nazwy są lepsze (po prostu XXX + przyrostek), także
> raczej to odwrócę, dist-XXX będzie aliasem.
Ja bym wolał, żebyś robił poldka bardziej kompatybilnego na poziomie
poleceń z aptem (łatwiej będzie przeciągać userów apta na stronę
poldka ;)

Zresztą powszechnie wiadomo, że niekompatybilności jakiekolwiek są do
bani.

Szkoda, że od początku nie robiłeś w miarę kompatybilnego
poldka... teraz co innego robi dist-upgrade w poldku, a co innego w
apcie :/

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr