misiek: installer/poldek main.c

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 23 Paź 2001, 10:49:54 CEST

poniedziałek 22/10/2001 19:46:36, Arkadiusz Miskiewicz:

> Ja bym wolał, żebyś robił poldka bardziej kompatybilnego na poziomie
> poleceń z aptem (łatwiej będzie przeciągać userów apta na stronę
> poldka ;)
>
> Zresztą powszechnie wiadomo, że niekompatybilności jakiekolwiek są do
> bani.
>
> Szkoda, że od początku nie robiłeś w miarę kompatybilnego
> poldka... teraz co innego robi dist-upgrade w poldku, a co innego w
> apcie :/

Aaa, czyli w Twoim poprzednim poście powinno być != jak się domyślam.

Z tego co piszesz to dist-upgrade polega na:

1. Zainstaluj nowsze wersje czego się da
2. Pakiety z niespełnionymi zależnościami wywal

Dla mnie to już nie jest upgrade.

A że dist-upgrade robią są różne w apcie i poldku to tym
bardziej nie powinny się nazywać tak samo.

Tak w ogóle to nie widzę potrzeby takiego działania przy
aktualizacji dystrybucji, przecież głupi błąd w pakietach
może zdemolować system.