poldek

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 23 Paź 2001, 10:20:17 CEST

poniedziałek 22/10/2001 19:43:57, Arkadiusz Miskiewicz:

> Ah czyli jednak upgrade w apcie == dist-upgrade w poldku ;((

Z tego co piszesz to nie.

> Chodzi o to, że w apcie dist-upgrade ma za zadanie zainstalowanie
> najnowszych wersji wszystkich pakietów które aktualnie są na kompie
> nawet jeśli będzie to oznaczało odinstalowanie jakichś pakietów.

No to w poldku tak nie jest, nic nie zostanie odinstalowane:

 poldek> upgrade -t qt-3.0.0-0.1
 qt-2.3.1-1 obsoleted by qt-3.0.0-0.1
 Processing dependencies...
  orphaned licq-qt-gui-1.0.3-4 marks qt-2.3.1-1 (cap libqt.so.2)
 ERR: qt-2.3.1-1: equal version installed

> I tak gdy teraz na ftpie leży w test nowe libpng któremu się soname
> zmieniło i nic nie jest z nim jeszcze przekompilowane, a ktoś odpali
> dist-upgrade w apcie to mu wywali wszystkie aplikacje linkowane ze
> starym libpng i zainstaluje nowe libpng.

IMHO to jest chore. Nie do końca wiadomo jaki system zastaniesz
po takim upgradzie.