misiek: installer/poldek main.c

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 23 Paź 2001, 14:21:31 CEST

On Tue, Oct 23, 2001 at 12:34:40PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Zgoda tylko najwyraźniej nie zauważasz tego, że
> upgrade apt == dist-upgrade poldkowe
> dist-upgrade apt -- nie ma odpowiednika w poldku
>
> Wychodzi zamieszanie które mi się nie podoba, nie wiem jak Tobie ;(

Dobrze mowi, dac mu wodki :) A powaznie, to poldek to IMHO
lepszy program niz apt, i warto przekonywac ludzi do niego, wiec
kompatybilnosc na poziomie wywolania z aptem jest ze wszech miar
wskazana.

> Różnice w podejściu do usera... apt może być interaktywny (co więcej jest
> by default) - pyta się co zrobić.

poldek --shell chyba tez jest interaktywny... A pytania mozna dorobic,
i je wlaczac/wylaczac poprzez opcje w configu?

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-