misiek: installer/poldek main.c

Wto, 23 Paź 2001, 12:34:40 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Z tego co piszesz to dist-upgrade polega na:
>
> 1. Zainstaluj nowsze wersje czego się da
> 2. Pakiety z niespełnionymi zależnościami wywal
>
> Dla mnie to już nie jest upgrade.
To jest _dist_-upgrade. apt zakłada, że to co jest na ftpie jest pełną
dystrybucją. Więc jeśli tam jest jakiś nowy libpng to go będzie chciał
zainstalować.

> A że dist-upgrade robią są różne w apcie i poldku to tym
> bardziej nie powinny się nazywać tak samo.
Zgoda tylko najwyraźniej nie zauważasz tego, że
upgrade apt == dist-upgrade poldkowe
dist-upgrade apt -- nie ma odpowiednika w poldku

Wychodzi zamieszanie które mi się nie podoba, nie wiem jak Tobie ;(

> Tak w ogóle to nie widzę potrzeby takiego działania przy
> aktualizacji dystrybucji, przecież głupi błąd w pakietach
> może zdemolować system.
Różnice w podejściu do usera... apt może być interaktywny (co więcej jest
by default) - pyta się co zrobić.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr