poldek

Śro, 24 Paź 2001, 19:24:50 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Akurat :-P, robisz:
>
> $ upgrade -t cośtam
>
> i jak Ci pasuje to pomijasz -t, różnica w podejściu do usera ;-)
> Mnie tam denerwuje ciągłe "sure y/n?", jakbym nie wiedział co robię.
> Zgoda, to jest potrzebne przy IMHO chorym dist-upgrade, który
> usuwa plakiety z niespełnionymi zależnościami.
>
> Naprawdę nie chce mi się siedzieć nad tym żeby uAPTawiać poldka;
> czy aby na pewno te różnice aż tak przeszkadzają czy też
> po prostu trochę narzekasz? :-)
Mógłbyś czytać CAŁE maile? Mówiąc o umiejętnościach miałem na myśli
upgrade + dist-upgrade w apcie, a "sure y/n?" to była moja odpowiedz
na ,,nie wiesz co zastaniesz po upgrade''.

Świetnie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr