malekith: bootdisk/batch-installer/ui/data groups

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 15:07:19 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 03:00:13PM +0200, Michal Moskal wrote:

> IMHO od tego są zależności w rpm.
Nie zupełnie. Zależności RPM czasem dają kilka do wyboru, a przy
instalacji trzeba się zdecydować na jeden.

> Bo nawet jak takie coś zrobię, to co
> mutt -> exim? Toż ludzie mnie powieszą :) Jak jest jako alternative
> to jest (per default) wybierany pierwszy (guess which :), ale można sobie
> wybrać inny.
I wszystko jest w porządku poza tym "pierwszy". Pakiet który jest
wybierany defaultowo (przy braku decyzji uytkownika) musi być ściśle
określony, tak aby stwarzał najmniej problemów. Myślę że w przypadku MTA
powinnien to być postfix (prosty,bezpieczny,sprawny i z sensowną licencją).

Pozdrowienia,
	Jacek