malekith: bootdisk/batch-installer/ui/data groups

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 9 Kwi 2002, 15:16:02 CEST

On Tue, Apr 09, 2002 at 03:07:19PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Nie zupełnie. Zależności RPM czasem dają kilka do wyboru, a przy
> instalacji trzeba się zdecydować na jeden.

Tak.

> I wszystko jest w porządku poza tym "pierwszy". Pakiet który jest
> wybierany defaultowo (przy braku decyzji uytkownika) musi być ściśle
> określony, tak aby stwarzał najmniej problemów. Myślę że w przypadku MTA
> powinnien to być postfix (prosty,bezpieczny,sprawny i z sensowną licencją).

I tak właśnie jest (znaczy jest ustawiony na sztywne). Tyle tylko, że
jest to exim :) (prosty, bezpieczny i z sensowną licencją :) Ale jestem
skłonny to zmienić (/me nie bofh i się tylko trochę zna :)

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h