kolejna instalacja == kolejna porcja...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 03:42:24 CEST

No i tak jak to zwykle bywa - nowe rzeczy powychodziły :)

Tak na początek. Jest naprawdę coraz lepiej...

---
Przy standardowym UI jest "użyj istaniejących" partycji. Po wybraniu nadal
mam możliwość wybrania partycji. Bez sensu trochę...
---
Łizard nie korzysta prawie wogóle z ustawień na dyskietce. Na początku
powinno być pytanie czy załadować, a pod koniec czy zapisać. Dodatkowo to
samo jeszcze przy błędach może...
---
edycja bootloadera. O co tu chodzi. Wszedłem w "czystą kartkę" i nie
miałem pojecia co z tym dalej...
---
Jeżeli nie ma pakietu na serverze to instalator dostał czkawki. Próbował
mi go równe 100 razy instalować. Po co aż tyle. Po max 10 powinien się
poddać.
---
Związane z poprzednim - nie było bisona (mirror nie dociągnął). Napisał
mi, że instalacja się nie powiodła i kazał od nowa... Powinna być
możliwość wyboru czy ten błąd jest krytyczny czy nie. I user powinien
zadecydować czy dalej pociągnąć czy nie. No - chyba, że instalację pakietu
z zestawu base traktować jako krytyczny
---
Coś co już zgłaszałem, a znowu się natknąłem. Po wadliwej/przerwanej
instalacji nie da się jej dalej przeprowadzić. tzn. kiedy daję start (żeby
się pakiety zaczęły instalować) wypisuje mi "Ustawienia są pomyślnie
spawdzone" czy jakoś podobnie ( z installer-validate) i dalej po dłuuuugim
momencie widzę "Witam w instalatorze PLD".
Nawet jeżeli próbowałem ręcznie odpalić installer-X nic to nie dawało.
installer-prep kończył się bez żadnych komunikatów (czyli pewnie nie
działał), a kolejne nie bardzo chciały działać, bo nie było /dest
zamountowanego.
---
pusta linia w passwd... pojawia się chyba, jeżeli nie tworzy się usera
żadnego. W logach wypisuje "Dodaję uzytk. ''"
---
installer.sysconf jest dosyć niebezpiecznym plikiem. Hasło root'a jest tam
w czystym tekście... I zostaje po instalacji... Nie to-to ma chociaż prawa
600...
---
To tyle :)

Mile mnie zdziwił licznik ile miejsca coś zajmuje i ile będzie jeszcze
pozycji :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...