kolejna instalacja == kolejna porcja...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 15 Kwi 2002, 18:17:48 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 02:54:57PM +0200, Blues wrote:

> ech - popatrz na godzinę kiedy to wysyłałem :)
>
> chodziło mi o wielkość partycji. To jest bez sensu... bo one już istnieją.

Aha. Fakt to by wypadało poprawić.

> Wrzucić tam proponowany wpis i robić jego edycję...

A tak nie jest? Specjalnie w vmware robiłęm jakieś windowe partycje
(tylko dla takich jest tworzony automatycznie konfig, założenie jest, że
user z jakimś BSD sobie sam poradzi), i jeśli wizard je zobaczył, to
potem się tam pojawiały?

Aha, podstawowy wpis (ten dla instalowanego systemu) nie jest tam
pokazany, ani nie może być edytowany. Pewnie to trzeb gdzieś zaznaczyć.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h