kolejna instalacja == kolejna porcja...

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 20:57:08 CEST

poniedziałek 15/04/2002 10:55:20, Michal Moskal:
> On Mon, Apr 15, 2002 at 03:42:24AM +0200, Blues wrote:
[...]
> To do mis w pld

Ta czkawka w przypadku braku pliku na serwerze nie występuje przy wewn.
kliencie ftp/http. Jeżeli to był curl albo coś zewn. (snarf) to nie ma
za bardzo jak rozróżnić brak pliku od np. zerwania połączenia, a z dwojga
złego to IMO lepsza czkawka niż przerywanie instalacji z powodu
kłopotów z połączeniem.