bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 5 Sie 2002, 17:46:48 CEST

On Mon, 5 Aug 2002, Blues wrote:
> Kolejna rzecz - ustawiłem instalację bootloadera na auto - pozostał pusty
> wpis w pozycji BOOT.

I jeszcze jedna :)
Instalacja poszła źle - pojawia się okienko, że powinienem nacisnąć
cofnij. Ok. Następne okienko krok 20 [run] z zaznaczonym przyciskiem
[Dalej >> ] ... odruchowo się go często naciśnie... tak jak ja...
Powinno być w tej sytuacji cofnij...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...