bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 5 Sie 2002, 18:00:35 CEST

On Mon, 5 Aug 2002, Blues wrote:
> I jeszcze jedna :)
> Instalacja poszła źle - pojawia się okienko, że powinienem nacisnąć
> cofnij. Ok. Następne okienko krok 20 [run] z zaznaczonym przyciskiem
> [Dalej >> ] ... odruchowo się go często naciśnie... tak jak ja...
> Powinno być w tej sytuacji cofnij...

Myślałem, że skończyłem narzekać, ale jednak nie... :(

Otóż instalator mi nie poustawiał haseł ani nie utworzył użytkownika (BTW.
może dałoby się tworzyć >1 użytkowników przy instalacji...?). Ustawienia w
/etc/installer.* są takie jakie być powinny (wszystkie wpisy są poprawne).
Może jest to efekt wywalenia się przy ustawianiu bootloadera (chyba o tym
pisałem.. AFAIR to to jest poprawione i mam starszą wersję dyskietki...),
ale lepiej zakomunikować.
Poza tym opcje zapisu ustawień na dyskietkę na standardowym ekranie ukryły
się teraz poza dolny ekran.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...