bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 6 Sie 2002, 11:35:31 CEST

On Mon, Aug 05, 2002 at 05:24:02PM +0200, Blues wrote:

> Nie wiem czy to jest nowy bootdisk - przed godziną ściągnąłem z 2.2
> experimental.

Nie, ep miało wczoraj load gdzieś do 130, a potem musiałem iść do domu.
Dopiero teraz wysłałem 2.2-exp.

> Muszę przyznać, żę wiele się zmieniło od czasu jak ostatnio widziałem
> instalator. Na plus :) Można przelecieć w zasadzie klepiąc dalej, dalej :)
> Ale... nie byłbym sobą jakbym nie ponarzekał ;)
> - zestawy pakietów są całkowicie nieadekwatne do stanu rzeczywistego na
> ftp-ie albo indeksy są skrajnie rozjechane (w co mi się nie chce tak
> bardzo wierzyć). kde* nie da się wogóle zainstalować. To samo nfs

SOD#1 :)

> - po każdym podejściu do instalacji robił mi od nowa partycje (na dysku
> 80G to troooooszkę trwaaaaaaaa....). Przy kolejnym podejściu powinien
> przynajmniej zapytać... Bardzo wkurzająca cecha.

Myślałem o tym... Mam taki plan, żeby się dało zaczynać instalację od
dowolnego kroku. Tylko nie wiem jak by to miało działać z robieniem
partycji, bo przecież dysk musi być czysty przed instalacją pakietów.
Ale na pewno można będzie uruchomić tylko installer-{conf,boot}, jeśli
się wyłożą.

> - nie można stworzyć partycji windzianych. szkoda.

Hmm... pewnie to nie taki problem zrobić dosfstools-BOOT, więc może by
się dało.

Co to partimage?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h