bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 6 Sie 2002, 14:00:42 CEST

On Tue, 6 Aug 2002, Michal Moskal wrote:
> Nie, ep miało wczoraj load gdzieś do 130, a potem musiałem iść do domu.
> Dopiero teraz wysłałem 2.2-exp.

tia - ja mam zawsze pecha brać bootdyski, kiedy coś z nimi jest nie tak
jak trzeba... :-/

> SOD#1 :)

hmm... :)

> Myślałem o tym... Mam taki plan, żeby się dało zaczynać instalację od
> dowolnego kroku. Tylko nie wiem jak by to miało działać z robieniem
> partycji, bo przecież dysk musi być czysty przed instalacją pakietów.
> Ale na pewno można będzie uruchomić tylko installer-{conf,boot}, jeśli
> się wyłożą.

Może tak:
- jeżeli jest zaznaczone formatowanie i dysk jest pusty (to da się
przecież sprawdzić) -> rób

> Hmm... pewnie to nie taki problem zrobić dosfstools-BOOT, więc może by
> się dało.

byłoby miło - musiałem teraz 14 komputerów przygotować, używane fdisk-a to
nie jest to co tygrysy lubią najbardziej.

> Co to partimage?

$ rpm -qi partimage
Name        : partimage                    Relocations: (not relocateable)
Version     : 0.6.1                             Vendor: François Dupoux
<fdupoux w partimage.org>
Release     : 3                             Build Date: czw 27 cze 2002
10:19:15 CEST
Install date: pon 05 sie 2002 15:47:52 CEST      Build Host:
ep09.kernel.pl
Group       : Aplikacje/System              Source RPM:
partimage-0.6.1-3.src.rpm
Size        : 466310                           License: GPL v2
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
URL         : http://www.partimage.org/
Summary     : Narzędzie do zapisu partycji w skompresowanych plikach
Description :
Narzędzie Linuksowe do zapisywania partycji w skompresowanych plikach.
Potrafi ono zapisywać partycje ext2, ReiserFS, NTFS, FAT16/32, HPFS,
XFS, JFS, HFS, UFS. Kopiowane są tylko używane bloki. Plik wyjściowy
może być podzielony na wiele mniejszych oraz kompresowany w formacie
gzip/bzip2 w celu zaoszczędzenia miejsca.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...