bootdisk: installer-boot (HEAD) [malekith]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 6 Sie 2002, 14:13:02 CEST

On Tue, Aug 06, 2002 at 02:00:42PM +0200, Blues wrote:

> tia - ja mam zawsze pecha brać bootdyski, kiedy coś z nimi jest nie tak
> jak trzeba... :-/

> hmm... :)

IMHO brak dobrego groups to poważna przeszkoda dla PLD 1.0. To bardzo
źle świadczy o dystrybucji, jeśli nie da się w trakcie instalcji wybrać
żadnego normalnego profilu. Przed chwilą wywaliłem wszystko co sprawiało
problemy, ale to nie do końca jest The Right Way (tm).

> Może tak:
> - jeżeli jest zaznaczone formatowanie i dysk jest pusty (to da się
> przecież sprawdzić) -> rób

Hmm.. racja.

> byłoby miło - musiałem teraz 14 komputerów przygotować, używane fdisk-a to
> nie jest to co tygrysy lubią najbardziej.

fdisk? Hmm.. w ogóle to można mu kazać robić partycje vfat jeśli ich nie
musi formatawać. W sumie to nawet by mógł formatować at no cost, bo
przecież parted umie vfat (właśnie mi się przypomniało). Do TODO.

jw.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h