installer w beta2

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 7 Sie 2002, 23:31:12 CEST

Jest zmęczony, zły, więc będę się streszczał.

Installer gubi się przy partycjach:
Dałem mu 2 zamiast 3 (zrezygnowałem z /boot) - zgłupiał.
Dałem mu 3 + ręcznie - wywalił wszystkie ;)))

Skorzystałem (po jakimś czasie) z czarodzieja:
Ładnie pięknie do czasu instalacji - zasadzka. No ale nie ważne - vi
/etc/installer.conf i poprawienie zmiennej dest_cośtam, gdzie wrzucał
dodatkową spacje na początek przez co głupiał (coś mi się zdaje, że to
to od lilo).

lilo oczywiście się wywala (błąd w 3 linijce) - generowany automagicznie
i potem z pomocą - zrobił 2 wpisy ;)))
Dobra, znowu vi...

Dlaczego lilo jest wykonywane przed chroot?

Krok 16 jest cały po angielsku

W jakimś kroku końcowym są [Example cośtam] - brak tłumaczenia

Wstecz powoduje wymazanie wcześniej wprowadzanych rzeczy (np IPki,
hasła, itp)

Któreś menu (m-dzy 15-17) po wybraniu czegoś z boku zmienia szate
graficzną... (coś a la reverse).

Zainstalował mi się system bez haseł roota i userów (po kilku
"[Cofnij]"). Dziwne, inne rzeczy uwarzał za błąd, a to przeszedł.

Nie jestem pewien, czy byłem pomocny, ale miałem 4h snu, tyram od rana
do 15 minut temu, rano na szkolenie i będę tyrał dalej! ;(((

Jutro postaram się na bierząco notować wszelkie schody - pobawię się
trochę, chociaż pewnie mnie za to zajebią ;)

Iso ssane dzisiaj.

Aaaa... Bootkietka sprawia wrażenie, jakby była 2.2.21. Takie samo jajko
sugeruje lilo. A instaluje się 2.2.20-18 ;) - może trochę konsekwencji?
W końcu jak tyle się sypie, to czy komuś padnie do tego 2.2.21 to już
nie zrobi różnicy, a ładniej wygląda ;)

Padam na pysk. Może w nędzyczasie będę na ircu (po 13:00 zaczynam walke
- jak szybko się szkolenie skończy).
--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org/		                  Registered Linux User # 165846