installer w beta2

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 9 Sie 2002, 12:17:51 CEST

Większość rzeczy jest już poprawiona w CVS i bootdiskach na ftp. Nie
wiem czy są już nowe iso.

On Wed, Aug 07, 2002 at 11:31:12PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> Jest zmęczony, zły, więc będę się streszczał.
>
> Installer gubi się przy partycjach:
> Dałem mu 2 zamiast 3 (zrezygnowałem z /boot) - zgłupiał.
> Dałem mu 3 + ręcznie - wywalił wszystkie ;)))

fixed.

> Skorzystałem (po jakimś czasie) z czarodzieja:
> Ładnie pięknie do czasu instalacji - zasadzka. No ale nie ważne - vi
> /etc/installer.conf i poprawienie zmiennej dest_cośtam, gdzie wrzucał
> dodatkową spacje na początek przez co głupiał (coś mi się zdaje, że to
> to od lilo).

worked around (choć nie wiem o co chodzi).

> lilo oczywiście się wywala (błąd w 3 linijce) - generowany automagicznie
> i potem z pomocą - zrobił 2 wpisy ;)))
> Dobra, znowu vi...

fixed.

?

> Krok 16 jest cały po angielsku

SOD#1 (bootdisk/batch-installer/po/pl.po).

> W jakimś kroku końcowym są [Example cośtam] - brak tłumaczenia

j.w.

> Wstecz powoduje wymazanie wcześniej wprowadzanych rzeczy (np IPki,
> hasła, itp)

yyy.. nic takiego nie zauważyłem, sprawdzę.

> Któreś menu (m-dzy 15-17) po wybraniu czegoś z boku zmienia szate
> graficzną... (coś a la reverse).

Wiem, klakier zepsuł :)) (dml w standardowych kolorach ma dobrze :))

> Zainstalował mi się system bez haseł roota i userów (po kilku
> "[Cofnij]"). Dziwne, inne rzeczy uwarzał za błąd, a to przeszedł.

to przez zwalone lilo.

> Nie jestem pewien, czy byłem pomocny, ale miałem 4h snu, tyram od rana
> do 15 minut temu, rano na szkolenie i będę tyrał dalej! ;(((

Nie łam się, przełam się, 4h to dużo :)

> Jutro postaram się na bierząco notować wszelkie schody - pobawię się
> trochę, chociaż pewnie mnie za to zajebią ;)
>
> Iso ssane dzisiaj.
>
> Aaaa... Bootkietka sprawia wrażenie, jakby była 2.2.21.

Tak.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h