installer w beta2 - drugie podejście

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 10 Sie 2002, 09:59:20 CEST

On Fri, Aug 09, 2002 at 12:23:39PM +0200, Michal Moskal wrote:
> On Thu, Aug 08, 2002 at 10:47:22PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
[...]
> fixed.
[...]
> fixed.

Dobra, powiedzmy, że mogę ściągnąć dyskietke czy dwie bootujące, ale
całego iso mi się nie chce ciągnąć jeszcze raz (minimum 5h, a ja jadę
tam pracować, a nie ściągać). Także pytanie, czy nowe bootkietki nie
będą się gryzły... kurwa, tam kontroler floppa nie działa :(

Czy mogę wypalić img dyskietki na CD, wybootować instalację i przed
rozpoczęciem instalacji podmienić płytkę na tą nieszczęsnę beta2? Nie
będzie jakiś schodów, konfliktów, etc.? Jakieś instrukcje i uwagi
*pilnie* prosiłbym również na jack w jack.eu.org z smsem o temacie
'installer' na 501960979 ;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org/		                  Registered Linux User # 165846