installer w beta2 - drugie podejście

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 9 Sie 2002, 12:23:39 CEST

On Thu, Aug 08, 2002 at 10:47:22PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> Ok, dzisiaj nie było źle i nie jestem zły ;)
>
> Nie bawiłem się Automateuszem, tylko wykonywałem co następuje:
>
> - Standardowe UI
> - Wybierz pakiety -> Wybierz opcjonalne pakiety
>
> (po kiego grzyba są 3 rpm-managery (apt, wuch i poldek) ?!
> Przecież to właśnie mogłoby być w opcjonalnym wyborze pakietów, a nie
> gdziś "schowane" (wybrałem instalację basic czy jak to się tam zwie))

Hmm... może poldek w basic a apt jako optional. Wuch is dead?

> - Podstawowa pre-konfiguracja
> - Konfiguracja bootloadera
>
> Więc zaczynamy:
>
> HOWTO jest po angielsku

SOD#1.

> user_realname jest bez pliterek

Jest w TODO, ale na dole...

> Brak info przy bootloaderze, że przy 1 OSie sam nam skonfiguruje i nie
> musimy do niego wchodzić i domyślać się co znaczy '-'

Już druga osoba marudzi, trzeba coś z tym zrobić..

> W Przygotuj partycje ręcznie mamy:
>
> [Make RAID array]
> [Leave partitioner]
>
> Zaraz, ale ja wybierałem język polski, nie?

SOD#1.

> 3 kolumna 'Wie' - tak wie. Wie, że 'wie' to początek 'wielkość'. Nie da
> się upchnąć całego słowa?

ne wiem...

> Disk geometry blablabla
>
> To też by ładniej wyglądało po polsku.

guess :)

> [...]
> 140 of 140
> *** No partition is active on . Making 1st partition active
> *** Instaluję bootloader (lilo)
> Fatal: Not a number: "read-only"
> *** running chroot /dest lilo failed.
> !!! Instalation of bootloader failed
> Something went bad
> Press the [Enter] key.
>
> Pomijam konsekwencję językową czy kropkową...
> lilo sobie robiło w /dest/etc/lilo.conf najpierw "defaultowe" wpisy
> odnośnie logo itd., a potem o partycjach - stąd jakakolwiek zmiana na
> poprawną kończyła się nadpisaniem na złą, a mianowicie:

fixed.

> Instalacja zakończyła się sukcesem jedynie po ustawieniu
> boot_loader_device=rc-boot - wcześniej ani auto, ani jakaś domyślna
> wartość nie dała sobie rady.

fixed.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h