[2.4]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Pon, 11 Lut 2002, 21:44:24 CET

jakiś czas temu dyskutowaliśmy o wersji instalatora dla jądra 2.4,
ale rozmowa się zatrzymała z konkluzją, że nie warto, że będzie
łatwa ścieżka upgrade-u.

to jak mam zainstalować PLD na xfs-ie, skoro installer-experimental-2.4
instaluje 2.2, ktore nie jest w stanie podnieść komputera zainstalowanego
na xfs?

to znaczy - ja sobie dam radę, pld-rescue, kopiowanie jądra, etc,
itp - ale czy to naprawdę jest wymarzony sposób?

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org