[2.4]

--s+ ser w metalab.unc.edu
Wto, 12 Lut 2002, 00:55:09 CET

--->[Quoting --s+ <ser w metalab.unc.edu>:]

> jakiś czas temu dyskutowaliśmy o wersji instalatora dla jądra 2.4,
> ale rozmowa się zatrzymała z konkluzją, że nie warto, że będzie
> łatwa ścieżka upgrade-u.
>
> to jak mam zainstalować PLD na xfs-ie, skoro installer-experimental-2.4
> instaluje 2.2, ktore nie jest w stanie podnieść komputera zainstalowanego
> na xfs?
>
> to znaczy - ja sobie dam radę, pld-rescue, kopiowanie jądra, etc,
> itp - ale czy to naprawdę jest wymarzony sposób?

dopowiem jeszcze, że obecnie chyba można śmiało ryzkować
instalację 'nest'a, ale jak 'ra' zacznie być stabilne,
to chciałbym mieć możliwość łatwej instalacji wersji
stabilnej PLD z jądrem 2.4, bez cudowania.

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|it-zone.org