[2.4]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 12 Lut 2002, 12:11:50 CET

On Tue, Feb 12, 2002 at 12:55:09AM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting --s+ <ser w metalab.unc.edu>:]

> dopowiem jeszcze, że obecnie chyba można śmiało ryzkować
> instalację 'nest'a, ale jak 'ra' zacznie być stabilne,
> to chciałbym mieć możliwość łatwej instalacji wersji
> stabilnej PLD z jądrem 2.4, bez cudowania.

Jeśli komuś się będzie chciało zrobić 2.4 pack for ra, to można potem
zrobić na ftp katalog RPMS-2.4 (or whatever), składający się głównie z
symlinków. Zrobić w nim packages.dir.gz i zapodać tę ścieżkę
installerowi. W samym installerze nic nie trzeba zmieniać. (może poza
jakimś łanym menu 2.2/2.4 ;)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-