wuch: parę spraw

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 14 Lut 2002, 23:33:39 CET

Dnia Thu, Feb 14, 2002 at 01:13:09PM +0100, Rafał Kleger-Rudomin napisał(a):

> Witam!
>
> Chciałem się pobawić wuchem. Odpaliłem wucha a on
> mi "Budowanie listy dostępnych pakietów..." i wisi.

tail -f /debug.log twoim przyjacielem.
Nie mam w domu stałego łącza. Nie mam swobodnego dostępu do rzadnej
maszyny linuxowej podpiętej do internetu. Nie mam więc możliwości
testowania tego z ftp.pld.org.pl. A po localhoscie wszystko mi działa.

> Nie reaguje na Ctrl-C. Zatłukłem, zajrzałem do konfigu, zakomentowałem
> source = /mnt/s2/... (przydało by się żeby domyślny konfig w pakiecie
> był uniwersalny a nie pawelk-owy ;),
:>

Co do wucha jako instalatora pakietow: niepolecam.
Sytuacja obecnie wyglada tak, że jak komuś coś działa, to działa a jak
niedziała to niedziała. W przewidywalnej przyszłości nie planuje
dalszego rozwoju wuch'a jako instalatora pakietów. Nie wiedze sensu
pisania trzeciego programu (po aptcie i poldku które są bardziej
dojrzałe od wucha) który robił by prawie tosamo co one. Inna sprawa że
mając 40h/tydzien samych zajęć na uczelniach poprostu niejestem w stanie
reguralnie rozwijać właściwie niczego, zwłaszcza czegoś co niejest
ciekawe (a pisanie czegoś co już ktoś napisał _nie_ jest ciekawe).

Osobną bajką jest "wuch -g". To juz działa natyle, że imho można
pokazać to użytkownikom. Przynajmniej jako prototyp.

--
Paweł Kołodziej -- pawelk w pld.org.pl
"Człowiek ma zadziwiającą skłonność do stwarzania problemów