wuch: parę spraw

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 15 Lut 2002, 00:21:44 CET

On Thu, 14 Feb 2002, Paweł Kołodziej wrote:
> [...]
> Sytuacja obecnie wyglada tak, że jak komuś coś działa, to działa a jak
> niedziała to niedziała. W przewidywalnej przyszłości nie planuje
> dalszego rozwoju wuch'a jako instalatora pakietów. Nie wiedze sensu
> pisania trzeciego programu (po aptcie i poldku które są bardziej
> dojrzałe od wucha) który robił by prawie tosamo co one. Inna sprawa że
> mając 40h/tydzien samych zajęć na uczelniach poprostu niejestem w stanie
> reguralnie rozwijać właściwie niczego, zwłaszcza czegoś co niejest
> ciekawe (a pisanie czegoś co już ktoś napisał _nie_ jest ciekawe).

Paweł - to jest ciekawe. W sensie programu i jego użyteczności.

Pomyśl może o przerobieniu części instalacyjnej jako nakładkę na poldka...
Bo potrzebujemy jakiegoś interfejsu do instalacji.
Np. dostajemy płytę, odpalamy umieszczonego na niej w postaci binarnej
wuch'a i elegancko mamy możliwość upgrade.

> Osobną bajką jest "wuch -g". To juz działa natyle, że imho można
> pokazać to użytkownikom. Przynajmniej jako prototyp.

nooo - to jest fajna sprawa - i  mi się podoba :)

Tylko jest kwestia jak skłonić ludzi do opiniowania - to jest problem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...