poldek: nie wiem czy już nie było

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pią, 22 Lut 2002, 10:05:19 CET

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Było, było :-) perl(Getopt::Long) jest w perl-modules, ale bez wersji,
> co jest błędem tolerowanym przez RPMa. Pomoże poldek> install -m albo
> echo "mercy = yes" >> .poldekrc
>
> Może wstawić to domyślnie? Sporo ludzi o to pyta.

Hmm, jeśli ten Getopt powinien mieć wersję i można mu ją ustawić,
to chyba lepiej poprawić to niż poldka - niech poldek wykrywa błędy.
Natomiast w razie takich niepowodzeń mógłby sugerować użycie -m.

Jeszcze jedna sprawa: rozwiązałem ręcznie problem powyżej i próbuję dalej
zrobić --dist-upgrade na moim systemie. Tym razem ściągnał wszystkie
pakiety, po czym rpm się wysypał na instalacji xemacs-common.
Ja mam hold = "xemacs", a poldek wykombinował sobie że upgradnie mi xemacs-common
który ma "Requires xemacs = x.x.x". Więc jest drobna usterka.

Ale nie poddaję się, dałem hold = "xemacs xemacs-common".
Zapuszczam upgrade i widzę że on od nowa ciągnie całą tonę pakietów
co chwilę wcześniej. Cachedir nie działa?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)