poldek: nie wiem czy już nie było

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pią, 22 Lut 2002, 14:09:37 CET

piątek 22/02/2002 10:05:19, Rafał Kleger-Rudomin:

> Hmm, jeśli ten Getopt powinien mieć wersję i można mu ją ustawić,
> to chyba lepiej poprawić to niż poldka - niech poldek wykrywa błędy.
> Natomiast w razie takich niepowodzeń mógłby sugerować użycie -m.

Tak naprawdę do poza tym, że perl(Getopt::Long) mógłby mieć wersję,
to perl.req z rpma ma tu błąd i błędnie niekiedy te wersje wykrywa.

> Jeszcze jedna sprawa: rozwiązałem ręcznie problem powyżej i próbuję dalej
> zrobić --dist-upgrade na moim systemie. Tym razem ściągnał wszystkie
> pakiety, po czym rpm się wysypał na instalacji xemacs-common.
> Ja mam hold = "xemacs", a poldek wykombinował sobie że upgradnie mi xemacs-common
> który ma "Requires xemacs = x.x.x". Więc jest drobna usterka.

Eh, to mam w dalekim tudu, póki co hold='xemacs*' musi wystarczyć.

> Ale nie poddaję się, dałem hold = "xemacs xemacs-common".
> Zapuszczam upgrade i widzę że on od nowa ciągnie całą tonę pakietów
> co chwilę wcześniej. Cachedir nie działa?

Raczej działa, ale obecnie mało inteligentnie -- nawet jeżeli
plik jest na dysku to i tak woła curla i widać jakby coś ściągał;
będzie poprawione w 0.17