instalacja pld i kernel panic - prosba o pomoc

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 24 Sty 2002, 10:43:08 CET

On Wed, 23 Jan 2002, Krzysztof Majk wrote:
> 1) bootdisk_net.img -aktualny, przy loadowaniu kernela wyrzuca kernel panic:
>
> Unable to handle kernel paging request at virtual address 756e6547
> current ->tss.cr3=00101000
> %cr3=00101000
> (...)
> Oops: 0002
> Cpu: 0
> (...)
> kernel panic i koniec.

> [...]

Ja dzisiaj jestem po 60km 'wycieczce'! Otóż istotna różnica pomiędzy
kernel-2.2.20-1 i kernel-2.2.20-6 jest taka że ten pierwszy miał olewał
ustawienie w biosie: Proccesor Number Feature: [Enabled], natomiast
ten drugi 'panikuje' przy takim ustawieniu. :((
Ustaw w Biosie: Proccesor Number Feature: [Disabled] i będzie OK.
pzdr
Stacho Pal