faSTart

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Czw, 10 Sty 2002, 16:56:09 CET

On Thu, Jan 10, 2002 at 04:13:14PM +0100, Michal Moskal wrote:
>               ^^^^^^^^^
> Polecam lekturę SUSv2 i nie stosowanie rozszerzeń ksh.
Co jest SUSv2?
Ma być a=`expr $a + 1` ?

> Eeee... stary świetny pomysł. Dostaję taką fajną listę z 2.5k pakietów
> (czy ile tam) i sobie wybieram? Wow!
Tylko dobajerować, żeby wyglądało jak wuch.
> Polecam lekturę ui-pkgs.

> Może jestem ślepy, ale ja tu chybe widzę O(n^2) a może O(n^3),
> czytaj spróbuj to uruchomić dla kilkuset pakietów.

Wydaje mi się, że złożoność jest O(2n).
n - liczba pakietów
Liczba wszystkich zależności <= n

Tak by przynajmniej było gdyby były tablice w shellu.
Czy są tablice w shellu?

Sortowanie przez scalanie trochę opóźnia.
Jak na skrypt shellowy to i tak jest szybkie nawet na i386.

> Eh... ty znowu o tym samym... co Ci się nie podoba w Poldku?
Jeszcze poldka nie używałem, bo i tak mam tylko modem.
Do instalowania "from scratch" poldek to za ciężka maszyna.
Tu dostajesz plik z nazwami pakietów do zainstalowania.
I wystarczy rpm --nodeps -ihv < plik_z_nazwami_rpmow.

> Sugeruje lekturę mana do dml'a, radiobutton dodałem wieki temu.
Czytałem mana.
Może jakieś przykłady zastosowań, bo nie wiem jak zrobić, żeby się mieściło
na ekranie.  Menu jedynie chodzi, jak zrobię coś dużego to widzę tylko
fragment i się nie skroluje.
Gdyby było tak jak w HINT, to zdecydowanie by upraszczało sprawę.
Wypisywane by były tylko te o nieparzystych wartościach checked.

> Nothing personal, ale rób to w branchu (jeśli koniecznie musisz).
Nie muszę, ale chcę.
To jest i tak po stronie FTPa - uaktualnianie 'spis' i 'dependencies'
po każdym "upgrejdzie" na FTP.

WF