faSTart

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 10 Sty 2002, 18:04:08 CET

On Thu, Jan 10, 2002 at 04:56:09PM +0100, Witold Filipczyk wrote:
> Co jest SUSv2?

google twoim przyjacielem

> Ma być a=`expr $a + 1` ?

może być

> Tylko dobajerować, żeby wyglądało jak wuch.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Innymi słowy to już jest zrobione, tylko jak zwykle odkrywasz Ameryke...

> Wydaje mi się, że złożoność jest O(2n).
> n - liczba pakietów
> Liczba wszystkich zależności <= n

whatever

> Tak by przynajmniej było gdyby były tablice w shellu.
> Czy są tablice w shellu?

susv2, man ash

> Sortowanie przez scalanie trochę opóźnia.
> Jak na skrypt shellowy to i tak jest szybkie nawet na i386.

> Jeszcze poldka nie używałem, bo i tak mam tylko modem.
> Do instalowania "from scratch" poldek to za ciężka maszyna.
> Tu dostajesz plik z nazwami pakietów do zainstalowania.
> I wystarczy rpm --nodeps -ihv < plik_z_nazwami_rpmow.

If you say so, mi tam odpowiada.

> Czytałem mana.
> Może jakieś przykłady zastosowań, bo nie wiem jak zrobić, żeby się mieściło
> na ekranie.  Menu jedynie chodzi, jak zrobię coś dużego to widzę tylko
> fragment i się nie skroluje.
> Gdyby było tak jak w HINT, to zdecydowanie by upraszczało sprawę.
> Wypisywane by były tylko te o nieparzystych wartościach checked.

example: ui-pkgs

> Nie muszę, ale chcę.
> To jest i tak po stronie FTPa - uaktualnianie 'spis' i 'dependencies'
> po każdym "upgrejdzie" na FTP.

whatever

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-