instalacja pld i kernel panic - prosba o pomoc

Krzysztof Majk toldix w space.pl
Śro, 23 Sty 2002, 19:13:22 CET

Witam,
Ze smutkiem tu pisze bo nigdy nie spotkalem sie jeszcze z takim bledem przy instalowaniu PLD przez siec.

1) bootdisk_net.img -aktualny, przy loadowaniu kernela wyrzuca kernel panic:

Unable to handle kernel paging request at virtual address 756e6547
current ->tss.cr3=00101000
%cr3=00101000
(...)
Oops: 0002
Cpu: 0
(...)
kernel panic i koniec.

2) skorzystalem wiec z starszej jego wersji, ktora zostala mi na dysku kiedy poprzednim razem instalowalem PLD. Instalka ruszyla tak jak zawsze, wszystko sie ladnie sciagnalo i zainstalowalo jednak przy starcie systemu pojawij sie ten sam blad co przy bootdisku.

Instalowalem dzisiaj czyli: 23-01.2002.
wersja kernela - 2.2.20-6

Dziekuje za jakakolwiek pomoc, - jezeli to wina kernela to kiedy moze ukazac sie jego poprawnie dzialajaca postac, zeby nie spotkala mnie kolejna przykra niespodzianka.

Krzysztof Majk