kontrolery RAID (i nie tylko) i instalator

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 26 Sty 2002, 14:00:25 CET

On Thu, Jan 24, 2002 at 05:21:36PM +0100, Blues wrote:

> No nie gadaj :)
> Zgłaszałem, problem podobny - otóż mam płytę STL-2. Tam jest wbudowany
> kontroler IDE, SCSI i jeszcze jest wstawiona Karta macierzy. Wykryło mi
> tylko wbudowane SCSI, czyli IMHO na zasadzie "to będzie dla ciebie lepiej"
> :)
> Czyli - potrzebny jest wybór wielu kontrolerów. Po prostu - jeżeli kilka
> zostanie wykrytych (teraz AFAIR po wykryciu pierwszego procedura się
> zatrzymuje) to może jakieś okienko z wyborem? Nie wiem...

Jeśli w scsi_hostadapter byłaby lista modułów byłoby dobrze? I auto
wykrywałoby wszystkie (i ładowało). Tylko zastanawiam się... problemem
będzie który jest łądowany pierwszy... (bo od tego zależy co wpadnie pod
/dev/sda /dev/sdb etc? am i right?)

> no - udało się.
> DAC960.

Nie chodziło mi o Ciebie ;) Chodziło mi o użytokowników z /dev/hda only
i PLD jako pierwszym linuxem ;)

Right. Ale IMHO nie jest najważniejsze.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-