kontrolery RAID (i nie tylko) i instalator

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 24 Sty 2002, 17:21:36 CET

On Thu, 24 Jan 2002, Michal Moskal wrote:
> Czy to jest dla Ciebie (lub innego użytkownika na odpowiednim do
> instalcji PLD na serwerze z RAID) problemem? Ty wiesz co tam wpisać i
> Tobie wisi co jest jeszcze na jakiejś liście.
> Z drugiej strony nie otrzymaliśmy jeszcze raportów, że wykrywanie dysków
> jest za słabe

No nie gadaj :)
Zgłaszałem, problem podobny - otóż mam płytę STL-2. Tam jest wbudowany
kontroler IDE, SCSI i jeszcze jest wstawiona Karta macierzy. Wykryło mi
tylko wbudowane SCSI, czyli IMHO na zasadzie "to będzie dla ciebie lepiej"
:)
Czyli - potrzebny jest wybór wielu kontrolerów. Po prostu - jeżeli kilka
zostanie wykrytych (teraz AFAIR po wykryciu pierwszego procedura się
zatrzymuje) to może jakieś okienko z wyborem? Nie wiem...

> (oprócz raportu w drugą stronę raczej, że dobrze by było *podać* moduł
> obsługi DAC/cssis etc ręcznie, bo tak jak jest teraz (podaje się tylko
> urządzenie docelowe) jest mylące). Kilku użytkowników, na naprawdę
> *podstatwowym* poziomie (yeah... ale eufemizm) udało się PLD
> zainstalować.

no - udało się.
DAC960.

> Ergo: *być* *może* fajnie by było jakby to było wykrywane, *pod*
> *warunkiem*, żeby byłoby wykrywane *niezawodnie*. Nie wiem na ile to
> można zagwarantować. Ale nie jest to *konieczne*.

Wykrywanie, które można wyłączyć jest OK.

> RH ma o tyle lepiej, że ludzie od instalatora mają sprzęt do
> psucia ;) Bo instalacja zdalna to nie jest to co tygryski lubią
> najbardziej ;)

Ano.

Tak bajdełejem (kloczek... to jest zaraźliwe...)... może udałoby się w
zamian za reklamę jakiejś firmy na stronie PLD (duży banner: "sprzęt do
testów dostarczyła firma XXX") uzyskać trochę sprzętu do testowania...? To
nie byłoby może takie głupie.  Czy ktoś ma kontakty w większych firmach?
Bo z małych to nam nic nie przyjdzie - brak egzotycznego sprzętu...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...