kontrolery RAID (i nie tylko) i instalator

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 26 Sty 2002, 14:16:08 CET

On Thu, Jan 24, 2002 at 08:59:42PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kwestia w tym że jeżeli cos nie jest mozliwe do wykrycia na PCI to mozesz
> sobie robić ręcznie .. ale na drutach :>
>
> Nic Ci to dokładnie to nie da bo oznaczać bedzie że sprzęt jest uszkodzony
> i/lub są jakieś inne kłopoty na poziomie sprzętu. Możesz co najwyżej
> zasygnalizować że wogóle nie znalezino żadnych dysków i że proponujesz
> restrat w celu wyłacznie spzretu i sprednia tegoż co jest _fizyczna_
> pzreszkodą przy wykryciu zasobów dyskowych (jak sie nad tym zastanowisz to
> będzie to jedyne rozdne wyjście z sytuacji).

Wrong. Software has bugs. I nie wykrycię sprzętu jest często wynikem
błędu w sofcie wykrywającym. I dlatego dobrze jest mieć możliwość
obejścia tego. (np. może być nowa wersja urządzenia/drivera i nie
updejtowany installer)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-