instalacja

radzio w student.ii.uni.wroc.pl radzio w student.ii.uni.wroc.pl
Sob, 26 Sty 2002, 16:46:36 CET

On Sat, Jan 26, 2002 at 03:37:50PM +0100, Blues wrote:
> Na to wygląda. Albo raczej brak kontroli transmisji.

To chyba nie jest wina poldka. To samo zdarza się gdy ściąga się pakiet
rpmem lub zwykłym ftp. Spróbujcie pakiet, który tak się zachowuje
zainstalować kilka razy (bez ciągnięcia jeszcze raz), a zobaczyćie, że
błąd występuje na różnych plikach (wydaje mi się, że zawsze trochę bliżej
końca archiwum, ale pewności nie mam). Przy odrobinie szczęścia może nawet
się  normalinie zainstaluje.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>