instalacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 26 Sty 2002, 15:37:50 CET

On Sat, 26 Jan 2002, Michal Moskal wrote:
> [snip]
> Znaczy błąd transmisji?

Na to wygląda. Albo raczej brak kontroli transmisji.

> Nie bardzo wiem co z tym zrobić. To znaczy mniej więcej: dopisz do fstab
> i podmontuj w trakcie instlacji.

oj - teraz wiem co to znaczy. Sęk w tym, że trzeba się nad tym
zastanawiać. Ja wiem jak instalator działa i najwyżej mam dylemat,
natomiast ktoś kto ledwie wie jak windę zainstalować tutaj wyłączy
instalator (wiem, wiem - nie chcemy takich userów  ;))  ). Sygnalizuję po
prostu, że ten fragment należy uprościć/przeorganizować... tylko nie wiem
jak :)

> To się właśnie łączy z tym piętro wyżej...

Tylko, że dodatkowe partycje nie-linuxowe przydałoby się przerzucić do
oddzielnego menu albo to co jest przeorganizować jakoś...

BTW. było pytanie od kogos czy da się zainstalować na vfat. IMHO
powinno...

> Reszta dopisana do TODO ;) (lub już tam była)

extra

> Będę robił jak czas pozwoli... (egzamin w poniedziałek :<<<)

Powodzenia.
Ja tam egzaminów jako takich to raczej nie mam już :)
Ale "troszkę" do zrobienia zostało (np. wchrzaniłem się w stronę dla
katedry :(  )

> Tak trzymać!

Nie podpuszczaj mnie ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski