RAID?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 25 Lip 2002, 17:19:35 CEST

On Thu, 25 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> No to chujowo.

Ja instalowałem kiedyś na hard-raid - Mylex.
Wtedy na mnie jako króliku udało się to zrobić, więc ta część akurat
powinna teraz też chodzić.
A softowe? hmmm... powinno też dać się zrobić. okienko dialogowe byloby
proste - jakie partycje, jaki raid i koniec. Malekith, co ty na to?

> Kolega zainstalował sobie PLD i teraz przy każdej okazji
> się przypierdala...

niektórzy tak lubią :)
Ale spokojnie - tacy ludzie są najlepsi jako testerzy. Jak ja bym chciał
mieć takiego gościa pod ręką... ech...

> a że mu karty graficznej sam nie wykrył,

hem. Przydałoby się.
z proca wyciągnąć model grafiki -> z listy zobaczyć jaki to sterownik ->
wpisać do XF86Config -> wybrać odpowiedni moduł do X i/lub
kernel-video-drm (ale to chyba tylko w 2.4 jest wydzielone). Pozostają
jeszcze odpowiednie wpisy w XF86Config, ale jego składnia nie jest za
trudna. Wrzucić wystarczy szkielet i puste miejsca wypełnić (monitor
tymczasowo można sobie darować).
Malekith - zaglądałeś może do tej biblioteki detect, którą wrzuciłęm jakiś
czas temu? Na tym opiera się instalator MDK... nie powinno być złe...

> że instalator nie obsługuje RAID,

oj, obsługuje.

> że jajko 2.2...

Marudzi.

> jeszcze trochę i mu w weekend RedHata zainstaluje.

"...nie bądź Pan rura, nie pękaj" ;)

> A dzisiaj instalował RH na serwerze.

Biedak.. ;)

> I kurwa najważniejsze że instalator jest graficzny.

:)
Powiedz mu, że ten graficzny lubi się wieszać ;)

P.S.: mam taki jakiś dziwny nastrój - wolę pogadać niż coś porobić ;)
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...