RAID?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 25 Lip 2002, 23:36:07 CEST

On Thu, Jul 25, 2002 at 05:19:35PM +0200, Blues wrote:
> Ja instalowałem kiedyś na hard-raid - Mylex.
Tu chodziło o HPT 372. Już nie ważne. Będzie tam stał Terminal Server na
Windows 2000, a na serwer dla LAN została kupiona nowa maszyna. I
właśnie na niej stanął RH.

> niektórzy tak lubią :)
> Ale spokojnie - tacy ludzie są najlepsi jako testerzy. Jak ja bym chciał
> mieć takiego gościa pod ręką... ech...
Paweł, niech on się jeszcze raz przyczepi do czegoś, to go zapakuję,
przewiążę wstążką i ci wyślę.

> hem. Przydałoby się.
Jest coś takiego jak XFree86-setup, ale nigdy nie udało mi się tego
uruchomić. Odpala Xy chyba na VGA, ale zaraz zdycha. Może on to potrafi?

> Malekith - zaglądałeś może do tej biblioteki detect, którą wrzuciłęm jakiś
> czas temu? Na tym opiera się instalator MDK... nie powinno być złe...
A jak działa detekcja karty sieciowej?

> oj, obsługuje.
Mówisz? Jak ze 3 miesiące temu był ten serwer z HPT składany przyszedł
jakiś człowkiej z 7bulls (jesteśmy po sąsiedzku) coś z tym czarować i
się poddał. Ja tam wtedy jeszcze nie pracowałem więc nie wiem co robił,
ale skończyło się instalacją Free BSD :/

> Marudzi.
No niby tak, ale na 2.2.20-18 (IIRC) system działał niestabilnie. Nie
dało się pracować. Na 2.4.18 Linusa działa OK.

> "...nie bądź Pan rura, nie pękaj" ;)
:))) Ale szczerze to mam już po dziurki w nosie traktowania PLD jak
dziecinnej zabawki, na którą jestem trochę za duży :/ Ja się nie czepiam
jak ktoś chce używać RH albo MDK. Jego sprawa. A mnie traktują jak
dziecko, które nie chce rozstać się z zabawką. Wkurwia mnie to
niesamowicie.

> Biedak.. ;)
Ta... co z tego że konfiguracja RAIDa (tym razem programowy mirror)
zajęła z pół godziny bo instalator robił jakieś bzdury, no ale przecież
jest graficzny! Co z tego, że można zrobić tylko ext{2,3}, ale przecież
instalator jest graficzny! Co z tego, że interfejs skonfigurowany
podczas instalacji nie podnosi się, ale przecież instalator jest
graficzny!

A już gość przegiął na całego z MPlayerem. Pokazał mi płytkę RH na
której było napisane że jest MPlayer i pierdoli, że dlaczego PLD nie
może dostarczyć MPlayera skoro RH może?! Zaglądam na płytkę a tam
źródła do samodzielnej kompilacji. I co z takim zrobić... Tym bardziej
że mplayer jest.

> Powiedz mu, że ten graficzny lubi się wieszać ;)
Nic mu nie będę mówł, mam dość. Gość jest naszym administratorem, ale ma
jakieś takie zboczenie do klikania... Zresztą on używa w domu Windows
XP... muszę coś jeszcze dodawać? :-P Korci mnie żeby pokazać co to
znaczy upierdliwy luser: coś nie działa, to napraw. Jak to jeszcze nie
działa??? Ja bez tego nie mogę pracować! A siedzi twarzą w twarz z
prezesem :-> Wcześniej lub później trafię na coś z czym sobie nie
poradzi. Dał mi roota na swojej maszynie. Dzisiaj coś się popieprzyło z
drukarką, którą udostępnia i widziałem że nie ma koncepcji co z tym
zrobić (,,może restart...'') więc sam się za to wziąłem... już sobie
wyobrażam co by wygadywał o PLD gdybym mu to zostawił...

> P.S.: mam taki jakiś dziwny nastrój - wolę pogadać niż coś porobić ;)
Ja też :) Jak zwykle kiedy mam kupę roboty :)

Szit, ale się rozpisałem...
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--