śmieci w linii poleceń

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 25 Cze 2002, 15:36:49 CEST

W liście z wto, 25-06-2002, godz. 15:21, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> A moze bootloader powinien wykrywac rodzaj myszy i UPS-a ?
> Dalej, zintegrowac go z gpm-em i apcupsd ...
> ;-)

Joł, rewelka. Wtedy puszczam instalacje i ide spac, jak
nie bedzie pradu to instaler zdusi proces a potem wstanie i bedzie
kontynuował. Malekith, co Ty na to ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'