śmieci w linii poleceń

Wto, 25 Cze 2002, 22:37:19 CEST

On Tue, 25 Jun 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A moze bootloader powinien wykrywac rodzaj myszy i UPS-a ?
> Dalej, zintegrowac go z gpm-em i apcupsd ...
> ;-)

W sumie wykrycie myszki nie jest trudne. Zdaje się że jest jakaś
standardowawa wartość która posłana na port (zdaje się że 86h albo 96h i
powinno to być w jednym z konfiguratorów RH do myyszki) zwraca zaraz potem
przy czytaniu w kolejnych bajtach typ myszk w postaci null ascii. Jeżeli
nic by nie było zwracane to możnaby zakładać że do kabla jest podłączone
coś innego niż myszka i że możan uzyć tego jekao wejścia.

kloczek