s..t happens

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 19 Mar 2002, 15:05:51 CET

No i stało się - piękny, 9-miesięczny dysk poszedł się.... ekhm...

Wszystko co na nim miałem poszło też się... ekhm....

Z dobrych rzeczy to miałem ponowną okazję na instalację systemu :) Garść
uwag. Po pierwsze - nie wiem jaką wersję dyskietki miałem, z kiedy.
Przydałoby się jakieś wersjonowanie instalatora...

- jest możliwość wyboru XFS'a. Nie mogę? Fajnie, ale dowiaduję się o tym
dopiero na saaaaaamym końcu. Muszę przez wiele menu wracać do tyłu.
Kłopotliwe i niewygodne. Łizard powinien chyba podsunąć odpowiednie
okienko :)
- domyślne ustawienia partycji - jest hda. Miałem zwykłą płytę z
wstawionym kontrolerem scsi. Miałem do wyboru - instalacja na hda lub
ustawianie _wszystkich_ partycji ręcznie. Powinna być przynajmniej
możliwość wyboru na jakim dysku robimy domyślne partycje. to wystarczy.
- ircd - nie powinien być razem z klientami irc'a... To chyba sam zaraz
poprawię.
- 2xXFree-driver jest
- brak opcji zapisu ustawień na dyskietce pod koniec Łyzarda. Przynajmniej
pytanie powinno być.
- mountowanie usbfs'a... brakuje.

- przy instalacji php miałem dłuuuugi ciąg:
	perl: setting locale failed

Na czas instalacji locale też powinny być ustawiane. Tak samo jak nazwa
hosta. W wersji instalatora z repo chyba nazwa jest już ustawiana
poprawnie, ale...
- na końcu Łizarda jest przycisk "koniec". Oznacza on restart. Niech się
więc tak też nazywa :)
- sam restart jest też brzydki - najpierw powinien zostać zakończony
setup, a potem dopiero restart robioy. Bo teraz jest tak, że reboot
następuje z brzydkimi napisami na niebieskim tle.

- wish-mode :)  Powinien wypisać co dodatkowo instaluje z brakujących
zależności...

wish for future:
- menu wyboru karty muzycznej - to nie byłoby ustawienie aliasa po prostu

- mooooże w przyszłości jakieś ustawienia X'ów?

No - to tyle...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...