s..t happens

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 19 Mar 2002, 18:54:04 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 03:05:51PM +0100, Blues wrote:
> No i stało się - piękny, 9-miesięczny dysk poszedł się.... ekhm...
>
> Wszystko co na nim miałem poszło też się... ekhm....
>

> Z dobrych rzeczy to miałem ponowną okazję na instalację systemu :) Garść
> uwag. Po pierwsze - nie wiem jaką wersję dyskietki miałem, z kiedy.
> Przydałoby się jakieś wersjonowanie instalatora...
>
> - jest możliwość wyboru XFS'a. Nie mogę? Fajnie, ale dowiaduję się o tym
> dopiero na saaaaaamym końcu. Muszę przez wiele menu wracać do tyłu.
> Kłopotliwe i niewygodne. Łizard powinien chyba podsunąć odpowiednie
> okienko :)

Już jest w TODO, może dziś...

> - domyślne ustawienia partycji - jest hda. Miałem zwykłą płytę z
> wstawionym kontrolerem scsi. Miałem do wyboru - instalacja na hda lub
> ustawianie _wszystkich_ partycji ręcznie. Powinna być przynajmniej
> możliwość wyboru na jakim dysku robimy domyślne partycje. to wystarczy.

Hmm... te domyślne partycje są tam raczej na odczepkę. Założenie było,
że każdy sobie sam robi ręcznie, a te domyślne to do jakiś szybkich
testów. Ale mogę przeformułować założenia... ;)

> - ircd - nie powinien być razem z klientami irc'a... To chyba sam zaraz
> poprawię.

Już zrobiłeś jak widzę :) Tak trzymać :)

> - 2xXFree-driver jest

??

> - brak opcji zapisu ustawień na dyskietce pod koniec Łyzarda. Przynajmniej
> pytanie powinno być.

Do todo..

> - mountowanie usbfs'a... brakuje.

A co to? czym to się je?

> - przy instalacji php miałem dłuuuugi ciąg:
> 	perl: setting locale failed
>
> Na czas instalacji locale też powinny być ustawiane.

Na jakie? Zrobiłem LANG=C.

> Tak samo jak nazwa
> hosta. W wersji instalatora z repo chyba nazwa jest już ustawiana
> poprawnie, ale...
> - na końcu Łizarda jest przycisk "koniec". Oznacza on restart. Niech się
> więc tak też nazywa :)

done.

> - sam restart jest też brzydki - najpierw powinien zostać zakończony
> setup, a potem dopiero restart robioy. Bo teraz jest tak, że reboot
> następuje z brzydkimi napisami na niebieskim tle.

-> wish-list

> - wish-mode :)  Powinien wypisać co dodatkowo instaluje z brakujących
> zależności...
>
> wish for future:
> - menu wyboru karty muzycznej - to nie byłoby ustawienie aliasa po prostu
>
> - mooooże w przyszłości jakieś ustawienia X'ów?

Uhm ... :)

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h