s..t happens

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 20 Mar 2002, 11:29:48 CET

On Wed, Mar 20, 2002 at 09:39:19AM +0100, Blues wrote:

> No nieee - albo niech będzie albo wogóle :)

Ok, przemyślę to :)

> No tak było.
>
> Jedno było z pliku brane, a drugie z powietrza chyba - nie mam pojęcia
> skąd i teraz nie potrafię tego powtórzyć.
> Jak mi się to pojawiło to kilka razy się przyglądałem. Jakieś Others czy
> coś podobnego mi się pojawiło.
> Tymczasowo przyjmij do wiadomości, że coś takiego ma szansę się pojawić -
> zwróć na to uwagę. :)

Ok.

> Z http://www.linux-usb.org:
[snip]
> none                    /proc/bus/usb           usbdevfs noauto         0 0
>
> And mount this after the usbcore module has been loaded.
>

> Pamiętam, że mountowało się to też gdzieś w /dev/usbfs ?

A jakieś skrypty (rc.*) nie mogłby tego montować? Dodawanie tego do
fstab średnio mi się podoba.

LANG i LC_ALL, powinno wystarczyć.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h