s..t happens

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 20 Mar 2002, 09:39:19 CET

On Tue, 19 Mar 2002, Michal Moskal wrote:
> Hmm... te domyślne partycje są tam raczej na odczepkę. Założenie było,
> że każdy sobie sam robi ręcznie, a te domyślne to do jakiś szybkich
> testów. Ale mogę przeformułować założenia... ;)

No nieee - albo niech będzie albo wogóle :)

> ??

No tak było.

Jedno było z pliku brane, a drugie z powietrza chyba - nie mam pojęcia
skąd i teraz nie potrafię tego powtórzyć.
Jak mi się to pojawiło to kilka razy się przyglądałem. Jakieś Others czy
coś podobnego mi się pojawiło.
Tymczasowo przyjmij do wiadomości, że coś takiego ma szansę się pojawić -
zwróć na to uwagę. :)

> A co to? czym to się je?

Z http://www.linux-usb.org:

Q: How do I make sure the correct modules are loaded?
A: You can either manually configure /etc/conf.modules (or
/etc/modules.conf with 2.4-ready versions of modutils) to load the modules
you require like this;

alias usb uhci
post-install uhci modprobe printer
post-install printer modprobe joydev
post-install joydev modprobe hid

This makes sure the modules I need for my joystick and printer are loaded,
if you modify your system startup to "modprobe usb".

Or ... a better way would be to set up the hotplug scripts; that sets
things up to match your current hardware, instead of using a static
configuration. And you may not even need to modify your system startup
beyond telling it to use /etc/rc.d/init.d/hotplug to start things.

Q: Why doesn't /proc/bus/usb exist?
A: If you've setup the hotplug scripts it should be there, please report
this to the user's mailing list.

If you don't want to use those scripts you'll need to add the following
line to you're /etc/fstab;

none                    /proc/bus/usb           usbdevfs noauto         0 0

And mount this after the usbcore module has been loaded.

Pamiętam, że mountowało się to też gdzieś w /dev/usbfs ?

> Na jakie? Zrobiłem LANG=C.

Najlepiej chyba wszystkie zmienne ustawiać. I C będzie chyba najbardziej
uniwersalne...

                                     ^^^^^^^^
bleeeeee

to _byłoby_ ustawienie aliasów :) No i zainstalowanie ewentualnych modułów
dodatkowych...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...